Cursul se adresează managerilor și angajaților din companiile multinaţionale cu scopul de a le facilita acestora integrarea într-un spațiu geografic şi cultural străin în care aceştia îşi desfăşoară activitatea sau cu clienţi care provin din acest mediu în vederea realizării obiectivelor profesionale.
Materialele puse la dispoziţie de Centrul Educational, mijloacele multimedia, activităţile popuse îi învaţă pe cursanţi să anticipeze şi să recunoască comportamentele culturale specifice culturii ţintă, să recunoască diferenţele culturale, aspectele care au impact direct asupra performanţelor personale şi profesionale.
Durată:
2 zile
- Caracteristici culturale
- Organizarea administrativă
- Limbă şi cultură ( dialecte, sărbători, muzică, film, bucătărie, modă)
- Demografie şi religie
- Istoria recentă, guvernul, partide
- Societate (social, săntate, educaţie, transport, mass-media, sport)
- Eticheta în afaceri
1 zi
- Identitate culturală
- Aspecte ce țin de profesie / locul de muncă
- Cultura generală
- Aspecte sociale
- Timpul liber
- Prezentarea românilor și a țării în fața poporului străin
Testimoniale:
Trainingul la care am participat a fost foarte util, aducând informații diferite de așteptările mele. Mi-a plăcut. Trainerul a fost bine pregătit, deschis la comunicare, creând o atmosfera plăcută.
Cristian Șoimaru
A fost un training interactiv și a acoperit cam tot ce aveam nevoie să aflu despre poporul german.
Hodorogea Alexandru-Augustin
Este un curs interactiv și concis, dar care acoperă toate informațiile necesare integrării cu succes în țara gazdă.
Câmpean Andrei Florin